Hur vet jag när det är städat i min fastighet?

På våra objekt sitter alltid en etikett på informationstavlan som talar om vilken veckodag vi städar.

Våra lokalvårdare får varje morgon kl 07:00 sitt städschema i mobilen om vad som skall göras idag och vilken adress det gäller. När lokalvårdaren väl har tagit upp sitt schema så har lokalvårdaren godkänt det. När de är klara, så går lokalvårdaren vidare till nästa schema. Då vet vi hur länge lokalvårdaren har varit på respektive adress och att lokalvårdaren har utfört det korrekt enligt anvisad arbetsbeskrivning. I våra städskrubbar sitter också ett signeringssystem där ni kan kontrollera att alla moment utförs enligt avtal.

Ni kan även hämta information digitalt från vårt ärendehanteringssystem. en gång per dag, en gång i veckan, en gång per månad. Det bestämmer beställaren själv.

Vår besiktningsbil kontrollerar fastigheterna samt skickar kvalitetsrapporter och förslag på åtgärder etc. minst en gång per månad. Besiktningsbilen utför även oanmälda besiktningar som även dessa redovisas till er.

Hur gör jag en reklamation/felanmälan?

Om ni av någon anledning inte skulle vara nöjd med våra tjänster som vi utför, ber vi er omedelbart kontakta oss för åtgärd.

Detta ser vi helst att ni gör skriftligen och gärna med bilder till: order@xlntallservice.se.

ID06Alltid på XLNT!

– Nöjd-kund-garanti!
– Brottsregisterutdrag vid förfrågan.
– ID-kort 06 på all personal.
– Företag med sekretessavtal vilket innebär tystnadsplikt.
– Tydliga arbetskläder från XLNT.